Доставка

Доставката на продукти, закупени от електронния магазин, се осъществява чрез куриерска фирма "Еконт" за територията на Република България. За доставки в чужбина направете запитване през формата за контакт.

 

Цена на доставката

Разходите за доставка са за сметка на клиента. Широкият диапазон от разфасовки на продуктите не позволява да се формира твърда цена на доставката, тъй като нейната стойност е в пряка зависимост от теглото на пратката. Поради тази причина "Вини Сливен" ООД не може да се ангажира с покриване на сумите за доставка.

Продуктите на spirt.bg могат да бъдат доставени и в чужбина, като куриерската фирма, цената и срокът на доставката зависят от адреса, до който трябва да се достави пратката. Посочването на неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон за доставка и контакт с потребителя, прави поръчката невалидна и не обвързва "Вини Сливен" ООД със задължението за изпълнение на доставката.

 

Срок на доставката

Всички поръчки, направени в работен ден от 09:00 до 15:00 ч., стандартно се обработват и изпращат в срок до 2 работни дни. Поръчките, направени след 15:00 часа, стандартно се обработват и изпращат в срок до 3 работни дни. 

"Вини Сливен" ООД запазва правото си да удължава посочените срокове с до 7 (седем) дни, без задължително да информира предварително клиента, и с повече от 7 (седем) дни с предварително информиране на клиента, заявил доставката, и получаване на неговото съгласие.

Във всички случаи на евентуално забавяне в посочените срокове за доставка "Вини Сливен" ООД ще направи опит да уведоми своевременно засегнатите клиенти, но не може да гарантира това. Дружеството не носи отговорност в случай, че забавянето е по вина на куриера, извършващ доставката.

Доставката се осъществява от куриерска фирма "Еконт" на посочения от клиента адрес (за територията на Република България) в рамките от 24 часа от момента на изпращане на поръчката от склада. Този срок може да бъде удължен в условията на официални празници, почивни дни или други възникнали форсмажорни обстоятелства.

 

Получаване на пратка

При получаване на пратката клиентът има опция "преглед". Желателно е в присъствието на куриера получателят да провери внимателно дали има видими признаци на нараняване или отваряне на опаковката! В случай на нарушена цялост или друга видима съществена повреда, получена при транспорта, се съставя констативен протокол в два еднообразни екземпляра, който се подписва от получателя и от куриера.

"Вини Сливен" ООД не носи отговорност за щети, причинени при транспортиране, но ще съдейства на своите клиенти при необходимост.

 

Неуспешна доставка по вина на клиента

В случай, че клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и телефон или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, "Вини Сливен" ООД се освобождава от задължението си да достави заявената за покупка стока.

Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички допълнителни разходи по осъществяването на доставката. В този случай започва да тече съответно нов срок за нейното изпълнение от момента на потвърждението.